Interim facilitaire coördinatie

Interim coördinatie in jouw facilitaire organisatie

Wij beschikken over een team van facilitaire coördinatoren die jouw organisatie op interim basis of als onderdeel van een projectteam ondersteunen. Denk hierbij aan dagelijkse coördinatie van facilitaire werkzaamheden, aansturen van facilitaire medewerkers, coördinatie leveranciersmanagement en uitvoeren van contractmanagement. Onze facilitaire coördinatoren zijn de ogen en oren op jouw werkvloer en zorgen ervoor dat de facilitaire afdeling op rolletjes blijft lopen.

Zet ons in voor

Onze facilitaire coördinatoren zijn flexibel, stressbestendig en passen zich eenvoudig aan in veranderende omgevingen. De functies en rollen die we vaak vervullen binnen interim facilitaire coördinatie zijn onder andere:

  • Facilitaire coördinator
  • Huisvestingscoördinator
  • Projectcoördinator
  • Coördinator service desk
  • Spaceplanner

Op zoek naar een interim facilitaire coördinator voor jouw afdeling of project?


Ook voor interim facilitair management of een goed doordacht werkplekconcept schakel je ons in:

Interim facilitair management Werkplekconcept