Omdat één plus één echt drie is!


Wat je wellicht als lezer al weet, is dat huisvesting en facilitair volledig onze vakgebieden zijn. Dagelijks helpen wij diverse opdrachtgevers door heel Nederland hierbij in de vorm van onder andere projectmanagement en interim management in het werkveld van facilitaire en huisvestingsopdrachten.

Dus kortgezegd: We leveren aan de ene kant een concreet eindresultaat op binnen een bepaalde termijn, waarbij we managen op onderdelen als tijd, geld, kwaliteit, organisatie en informatie (het projectmanagement). Aan de andere kant vullen we tijdelijk bepaalde posities in binnen een organisatie, in waarneming van een bestaande positie of (tijdelijke) uitbreiding van formatie (het interim management). Maar hoe krijgen we de juiste man of vrouw op de juiste plek en andersom? Daar zorgen onder andere Judith en Nicole voor!

De match makers
Eerst even voorstellen: Judith, en Nicole en Noël (niet op de foto) vormen samen ons commercieel team, een ‘dream team’ als het gaat om het maken van de perfecte match tussen opdrachtgever, opdracht en onze facilitaire manager. Ze hebben een facilitaire achtergrond met bijbehorend netwerk en weten precies welke sterktes en specialismes elke Puur Partner bezit voor haar relaties. Door vervolgens de vraag áchter de vraag te achterhalen bij de opdrachtgever, maken zij zo telkens de beste match. 

Voor vaste medewerkers én zzp’ers
Dit doen zij niet alleen voor onze eigen collega's, maar ook voor zzp’ers met wie wij vaak hecht samenwerken. Wij hebben namelijk, naast de vaste Puur Partners, een uitgebreide flexibele pool aan zelfstandige, dedicated facilitaire projectmanagers met ieder een eigen kennisgebied. Op deze wijze hebben wij een omvangrijke én diepgaande expertise in huis, waarmee we daadkrachtig en snel onze (potentiële) opdrachtgevers kunnen helpen. Daarnaast helpen wij op deze manier de zzp’er geregeld aan een goed passende opdracht. Zo wordt één plus één, dus drie!

Waarom je als zzp’er wil samenwerken met ons?
Dat kunnen we natuurlijk het beste vragen aan één van onze zelfstandige ondernemers uit onze pool. Marc Bonnema startte in 2016 als zzp’er en kwam in 2017 in contact met Puur en Partners. Deze ontmoeting leidde al snel tot een eerste opdracht voor Marc via ons, en wel bij de NS.  Sindsdien werkt Marc voor ons én met ons bij diverse opdrachtgevers. 

Voor hem zit de meerwaarde van de samenwerking vooral in de uitbreiding van het eigen netwerk. Als zelfstandige kom je niet zomaar binnen bij elke klant, zeker niet bij een corporate klant als NS. Met een organisatie als Puur en Partners is deze kans aanzienlijk groter. Daarnaast mogen zzp’ers zich niet altijd inschrijven bij een opdracht, vanwege het risico in continuïteit. Kortom, met een bureau als Puur en Partners aan je zijde kom je als zelfstandige effectiever aan interessante opdrachten.

 ,,Daarnaast is het fijn om als zzp’er toch het gevoel te hebben dat ik collega’s heb met wie ik kan sparren over mijn opdracht. Maar ook met wie ik een borrel kan drinken op bijvoorbeeld een Drakenbootfestival, waarbij ik als zelfstandige gewoon onderdeel ben van het team.”, vertelt Marc nog. 

Onderdeel van het team
Dat laatste hechte aspect dat Marc aangeeft, is voor Puur en Partners van groot belang. Ook al zit je als zzp’er in onze flexibele pool, je bent toch een beetje onze organisatie. Wij onderhouden daarom altijd goed contact met elke zzp’er, ook als er even geen opdracht is. Daarnaast houden we maandelijks een samenwerkdag, waar naast onze eigen medewerker, ook de zzp’er altijd van harte welkom is. 

Want wij geloven nu eenmaal echt dat één plus één, drie is!

Ben jij nu die facilitaire zzp’er op zoek naar gave opdrachten op het gebied van facilities en huisvesting? Je mag ons altijd bellen of mailen voor een kennismaking. Wie weet vinden wij ook wel de perfecte match voor jou en zien we je binnenkort op onze samenwerkdag. 

Bellen kan naar 085 - 01 61 442 en mailen naar info@puurpartners.nl.